Adaptarea la Revoluția Industrială 4.0 în sectorul aerului condiționat

Revoluția Industrială 4.0 este conexiunea holistică a oamenilor, mașinilor și obiectelor, alături de sistemele de tehnologia informației și comunicațiilor (TIC). Având în putere această revoluție digitală, găsim instrumente transformatoare cunoscute altfel ca tehnologie inteligentă.

Când căutați termenul „industrie 4.0 în producție” online, veți găsi sute de articole care articulează modul în care tehnologia transformă liniile de producție și lanțurile de aprovizionare. Cu toate acestea, rar găsiți articole care să reflecte despre cum să "Mișcați lumea înainte" cu practici „mai inteligente” de-a lungul lanțului valoric. În timp ce mediul nostru de operare, produsele și comunicațiile devin mai inteligente pentru a reflecta această paradigmă în schimbare. Împărtășim gândurile și opiniile noastre despre cum să ne adaptăm la Revoluția Industrială 4.0 în sectorul aerului condiționat.

Adaptarea la Revoluția Industrială 4.0 în sectorul aerului condiționat

1. ECOSISTEM MAI INTELIGENT

MHI Future Stream - Acum, mai mult ca niciodată, liniile dintre lumea fizică și cea digitală se estompează. Companiile producătoare operează într-un mediu din ce în ce mai virtual, mai inteligent și mai complex. În timp ce mediul extern de afaceri devine mai inteligent, mediul intern trebuie să reacționeze la unison pentru a crea un ecosistem inteligent integrat. Luați, de exemplu, programul MHI Future Stream, care își propune să-și inoveze colaborările corporative, infrastructurile interne și să consolideze competitivitatea afacerii sale prin:

- Mega scanare: explorați toate tărâmurile oportunităților strategice viitoare

- Schimbarea direcției: convertiți afacerile existente pentru a răspunde tendințelor emergente

- Cercetarea tehnologiei: explorați tehnologii inovatoare.

Adaptarea la Revoluția Industrială 4.0 în sectorul aerului condiționat

PRODUSE MAI INTELIGENTE

Produsele devin mai inteligente atunci când pot fie să se autoproceseze, să stocheze date, să comunice sau să interacționeze în cadrul ecosistemului industrial. Astfel de soluții sunt un factor inerent în industria 4.0.

Grupul Mitsubishi Heavy Industries (MHI) utilizează în mod continuu tehnologii precum tehnologia inteligenței artificiale (AI) pentru a inova produsele și procesul de producție. Precum și big data pentru a analiza și îmbunătăți procesul operațiunilor de achiziții.

Aici, la Mitsubishi Heavy Industries Air-Conditioning Europe, Ltd. (MHIAE), folosim abordări strategice, cum ar fi analiza scenariilor și prognoza tehnologică, pentru a anticipa scenariile viitoare pentru a ne îmbunătăți portofoliul de produse.

Pentru a consolida „puntea către viitor”, ne angajăm în mese rotunde virtuale cu părțile interesate și angajații pentru a investiga tendințele, a prevedea noi tehnologii și potențiale descoperiri științifice pentru a îmbunătăți planificarea noastră strategică.

De asemenea, am implementat tehnologie autonomă în soluțiile noastre rezidențiale și comerciale cu ajutorul senzorilor de mișcare pentru a permite aparatelor noastre de aer condiționat să intre în diferite moduri de funcționare în funcție de activitatea din cameră.

Cu toate acestea, pe măsură ce peisajul extern devine mai inteligent, producătorii se confruntă cu paradoxuri strategice tot mai mari între sustenabilitate și inovație. Cu toate acestea, schimbând calea, producătorii pot profita de avantaje competitive, răspunzând la tendințele emergente în materie de sustenabilitate prin promovarea soluțiilor de afaceri.

Să luăm, de exemplu, în 2017, când am devenit primul producător care a folosit CO2 ca agent frigorific în pompa noastră de căldură aer-apă Q-ton. Am reacționat la un ecosistem inteligent și durabil cu o soluție de inginerie tehnică avansată.

Adaptarea la Revoluția Industrială 4.0 în sectorul aerului condiționat

COMUNICARE MAI INTELIGENTĂ

În timp ce produsele inteligente comunică împreună, oamenii din cadrul afacerilor trebuie să comunice strategic prin încorporarea conectivității, inteligenței și automatizării flexibile.

Pandemia de Covid-19 a schimbat modul în care întreprinderile din întreaga lume interacționează și comunică cu părțile interesate. Organizațiile trebuie să profite de oportunitățile tehnologice din industria 4.0 pentru a menține relațiile actuale și pentru a crea noi conexiuni.

În calitate de producător global, am folosit întotdeauna tehnologia pentru a ne conecta din întreaga lume cu părțile interesate – navigând prin diferite fusuri orare, diferențe interculturale și de comunicare.

Cu toate acestea, la fel ca milioane de companii din întreaga lume, a trebuit să valorificăm puterea tehnologiei pentru a îmbunătăți noul ecosistem. Aceasta include perfecționarea strategiei noastre de comunicare corporativă și digitalizarea proceselor pentru a sprijini relațiile virtuale.

De la linia noastră de producție până la marketingul digital, ne îmbunătățim comunicațiile prin furnizarea de mai multe puncte de contact pentru a genera conexiuni, precum și flexibilitate digitală în rețelele noastre sociale și digitale.